بسم اللّه الرحمن الرحیم
اگه میشه دعا کنین یه جوری بشه بتونم سال دیگه پیش مادرم باشم دلم براش خیلی تنگ شده :( لعنت به بعد مسافت و لعنت به شرایطی که مجبوری یا مامانت رو داشته باشی یا بابات رو...
کسایی که مامان تون پیش شماست برین حسابی بغلش کنین بوسش کنین کادو هم فراموش نشه :) بچه های خوبی باشین کلا ^__^
التماس دعای فرج
در پناه حق باشید
یا مهدی
یک عدد جسد ِ جوگیر می باشم :/...
ما را در سایت یک عدد جسد ِ جوگیر می باشم :/ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 167 تاريخ: پنجشنبه 3 فروردين 1396 ساعت: 2:03