چقدر خوبه تو بشینی یکی دیگه بدو بدو کنه

خرید بک لینک
یَا مَنْ لا یُقَلِّبُ الْقُلُوبَ إِلا هُوَ

دلمهوای تو را دارد ...
خدا کند راست باشدکه می گویند :
" دل به دل راه دارد "

+ قول داده بودیم ما
- بله یادم هست
+ پس برو
- هنوز تلاش نکردیم ما
+ من خسته ام
- تو بشین من جای هر دو میدوم
+ :)

التماس دعای عاقبت به خیری
التماس دعای آرامش
التماس دعای فرج
در پناه حق باشید
یا مهدی
یک عدد جسد ِ جوگیر می باشم :/...

ما را در سایت یک عدد جسد ِ جوگیر می باشم :/ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 117 تاريخ: شنبه 28 اسفند 1395 ساعت: 1:23

صفحه بندی